2.5

Hej! Har nyss varit ute och sprungit med pappa på Ängsjö. Rätt skönt faktiskt. Tog 2.5 spåret eftersom det är första gången för iår. Var inte så jättejobbigt faktiskt. Det har inte hänt så mycket annat idag, har städat lite och ska packa tills imorgon.Matsäck och sådär. 

Igår var jag med Zigge, vi åkte runt lite. Visste inte riktigt vad vi skulle göra och ingen kunde. Så vi åkte till Ica för att hälsa på Malin eller Emelie men ingen avv dom jobbade. Köpte chips och åkte till Tallbohov och gungade på en kul gunga. Det var kul :)


Bild jag tog med mammas kamera förra sommaren/hösten innan jag köpt min egna, funderar på att förstora upp den och ha den på väggen i mitt rum :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0