Båt


Den vägrar att lägga sig i mitten... Tagen med mammas eos 400d

Hej! Hemma nu. Det blev inget köp idag, men jag såg en fin blå skjorta på H&M. Fast just nu är jag ute efter en fin skjortklänning. Har någon något bra tips på en sån? Såg en jättefin på ellos, men den fanns bara i storlek 42 i den färgen jag ville ha. Man kan väl säga att det är liiite för stort... :) När jag var på väg hem från bussen så kommer pappa körandes och frågar om jag vill följa med och titta på båt. Jag hade ändå inget att göra så jag följde med. Båten var jättefin. Det lät som om pappa tänkte köpa den, så vi får väl hoppas på det. Den är större än den båten vi har nu, så det skulle vara bra. Det enda dåliga var att det var så kallt där så mina fingrar är typ istappar, detta leder till att jag inte kan skriva ordentligt så jag skriver fel hela tiden :p 

Fredag idag. Skönt :p Jag gjorde klart min kaviarklämmare på slöjden idag. Det var kul, den blev inte den finaste kaviarklämmaren man sett menmen. Jag gjorde den faktiskt på bara två gånger (stolt). Imorgon så ska jag nog vara med ebba och lära henne lite photohop. Kul, alla är ändå sjuka här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0