Boom

Hejsan! Hann inte skriva igår så jag skriver nu ist... Igår firade vi ju Madde, det var skoj. Vi blev kvar där och åt middag, petterssons var där också. Hamburgare och korv. Idag ska jag ju på HP med linnsan och LN ;p Hoppas att den är bra, har nog ganska höga förväntningar faktiskt. Så hoppas den håller. Den börjar halv sju, så vi ska åka dit typ halv fem för att hinna äta innan och lite sånt. Alltså jag tycker att det är dåligt med matställen i Jakobsbergs centrum faktiskt. Det enda som finns är Burger King och Tasty´s men jag tycker att Tasty´s är så dyrt så oftast så äter man ju på bk men hur kul är det efter tionde gången liksom? Sen är det bara deras pommes frites som är goda.... Men nu ska jag sluta klaga och lägga in bild ist, hähä.


Höhö, inte alls redigerad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0