Day with E

hejsan! Sitter med nya datorn så har ju inga bilder här. Men ni får klara er utan! Idad har jag varit med ellen, vi var först hos henne och tittade på bakom kulisserna på nya harry potter filmen. Det var lite skoj. Sen cykla vi till översjön och doppa fötterna, eller jag gjorde det och ellen titta på typ ;p Sen cykla vi hem till mig och tittade på GG-avsnitt. har inte gjort så mycket mer. Är lite smått sur på min dator... Musen funkar inte, eller plattan där man styr musen funkar inte så jag kan ju inte glra nåt med den... Tur att jag har en ritplatta annars skulle jag inte kunna använda den alls! Men det ska ju funka tycker jag. Vet nån nån bra blogg btw? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0