Grattis!!

(det ska egentligen ligga tre bilder här, men blogg.se muppar sig...)

Hej! Hemma från träningen nu. Har inte bloggat som jag brukar idag eftersom lillebror fyller fem år idag! Grattis! Alltså så blev jag väckt klockan 6 imorse, suck. Har varit lite trött hela dan idag. Sen efter skolan så tänkte jag, linn och ellen åka till centrum, men vi orkade inte så vi åkte hem med hanne istället. Tror att resten av bussen önskade att vi skulle gå av snart om man säger så, vi var ganska flummiga haha. Hemma så firade vi lillebror med glass och maränger och sen så åkte jag till träningen. Såå jag har inte riktigt haft tid och vill inte sitta vid datorn när alla andra firar :p Han fick förresten Wii Fit. Jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0