Jag är tillbaka :p



Hej alla! Nu är jag tillbaka. Har ju haft hjärnskakning. Det var inte roligt. Jag fick inte titta på tv, sitta vid datorn/blogga, läsa eller någonting! Det enda jag fick göra var att titta på fåglarna och lyssna på ljudböcker/musik. Ramlade ju på isen och slog i huvudet. Jaja, jag har iaf. varit hemma från skolan i tre dagar nu. Missade ju Kungsberget igår :( Det var lite synd men det är inget roligt att åka skidor om man inte mår helt bra. Första dagen idag, ganska roligt faktiskt. Bättre än att vara hemma :p Har läxa tills imorgon. Spanska glosor, fast dom var ganska lätta så jag ska väl kunna lära mig dom. Vi har lektion ikväll typ. Klockan sju och prata om hur man är en bra tonåring, eller nåt sånt. Sju till nio. Då borde man ju få sovmorgon imorgon. Vi sa det till vår lärare men hon sa "men ni har ju studiedag på tisdag". 

Jag ska nog fota Linn på söndag. Roligt, har ju klagat på att ingen vill vara modell för mig. Men nu har jag lyckas lurat med henne :p Nej men jag måste nog plugga nu. Ska dra vinnarna i armbandstävlingen också :) Men dom kommer imorgon för att jag är upptagen ikväll. Ha det bra och halka inte på isen och slå i huvudet! :p Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0