Long time...

Ja, nu är det så att jag inte har bloggat på typ jättelänge menmen, nu kommer det ett inlägg iaf så nu blir ni väl glada? :p Kommer inte ihåg när jag senast bloggade men jag börjar från i torsdags då. Jag slängde ut mitt skrivbord och sen så målade jag och mamma två väggar vita i mitt rum. Eller vitare eftersom dom redan var vita.

I fredags åkte vi till centrum, jag köpte ett par skor som jag tänkte ha på skolavslutningen och sen köpte vi present till tessie och färg och tapet till mitt rum. På kvällen var det tessies fest. Hon fyllde arton i onsdags så det var fest nu dårå. Vi åt middag där och sen åkte mamma hem. Jag, malin och jesper var fotografer. Eller jag och malin fotade och jesper gick runt lite, haha. Vid ett ungefär så skulle dörrvakterna+mammor grilla korv åt alla ungdomarna, hehe. Kom hem vid halv två ungefär.

Igår målade mamma min vägg svart och tapetserade, sj'lv hängde jag i parken med ellen och valde kort jag ska ha på väggen. På kvällen låna jag lillebrors rullskor och rullade till ellen och hoppa studsmatta. Sen gick vi hem till mig och tittade på väggen och drack cola :)

Idag har jag bara latat mig och börjat med engelskagrejen som vi fick för två veckor sen. Den ska vara klar tills imorgon men eftersom jag ska stå i köket så har jag lite mer tid på mig :) Tills på torsdag för att vara exakt. Ska träna lite senare, simning och gympa och mellan dom så ska jag och mamma åka och titta på tessies uppvisning med malin och madde :) 

Har lite ångest över att det är skola imorgon. Har verkligen ingen lust, men har man någonsin lust med skola?


Bild jag ska framkalla och sätta upp på min svarta vägg :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0