Pencils





Hej! Blev inget inlägg igår, för att datorn var upptagen hela tiden... -.- Pappa och jag skulle iaf köpa krossade tomater. Jag hade varit ute och fotat när pappa kom och frågade så jag hade med mig kameran till Lilla affären. Sen fick jag syn på himlen så då åkte vi ner till Yamaha center, pappa gick in och tittade på båtar och jag gick ner till vattnet, eller isen, och fotade solnedgången. Blev riktigt bra tycker jag :) Idag har lillebror lovat att jag ska få fota honom :D Är ju riktigt bra väder idag också. Har kommit på att jag inte har någon träning idag heller. Så jag är ledig hela dagen. Får se om nån vill göra nåt sen... Var i centrum igår också med hanne och bea. Köpte ett par örhängen för tjugo kronor som egentligen skulle ha kostat sexio. Nu ska jag bara kolla bloggar lite snabbt och sen gå ut i det fina vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0