Perstävling

Hej! Blev bara ett inlägg igår... Var ganska längsedan jag skrev något. Igår var det perstävling i Bro. Det gick sådär, jag fick sämsta banan hela tiden. Bana ett som var precis vid en öppen dörr så det var iskallt där, man blev alldeles stel... Inte bra. Det enda som kändes bra var typ fjärilen. Fast jag var knappt trött efter den, och jag har inte tränat på jättelänge känns det som. Men ja det gick sådär bra :p Jag har också bestämt mig för att behålla shortsen. jag har länge letat efter sånna och jag tror att dom kommer att ta slut ganska fort. Dom kommer bli bra i sommar. Jag tror att jag har fått nån knäpp eller nåt. Helt plötsligt så köper jag bara sommar och vår kläder. Vi skyller på att jag längtar till sommaren. Sen längtar jag ännu mer eftersom vi ska till Kreta!! I två veckor! Ojojoj, det kommer att bli bra, all inklusive också :p









Bilder från Ving.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0