Pluttisbamse


Sötaste Bamse när han var en liten pluttis på några månader :)

Hej! Ska snart åka iväg och träna, tänkte bara skriva lite först. Idag kom det en präst från kyrkan som pratade med oss eftersom vi har VÅGA just nu. Han var ganska rolig faktiskt :) Har inte gjort så mycket annars. Jag och mamma har tittat igenom gamla bilder, det var roligt. Var med ellen i outlet igår som sagt. Hittade ett par jättefina tygskor på skopunkten, men jag var lite osäker på storleken så jag ska ta och tvinga med mamma dit för att höra vad hon tycker :p Tyvärr fanns inte mobilen nånstans (LG KU990) så om nån vet vart den finns så hojta gärna till :p Nej nu måste jag gå och byta om, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0