Slappdag


Synd att småbröder har lekt krig bakom...

Hallojsan! Slappisdag idag med tror jag. Vill åka och klippa mig, men har ingen lust. Det där lät lite knäppt...
Kanske ska gå ut och fota lite. Men jag har redan så många snöbilder... Jaja jag får, kanske kommer på något. Slappiskläder idag, som ni ser haha. Har lite ångest över att jag inte har gjort något på sportlovet än typ. Men imorgon ska jag iaf till sporthallen och på torsdag så ska jag åka skidor. Roligt roligt. Har börjat rita mycket nu. Men jag blir inte nöjd så jag suddar ut allt typ hela tiden... Men om man vill bli bättre så får man öva. Har inget roligt att rita av bara. Har nån nåt tips? På person eller blomma eller träd eller, ja vad som helst :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0