Sommar, sommar och sol

Ska snart cykla till träningen, lagom till regnet, vi ska springa ute också, suck -.- Iof är det rätt skönt att springa och vi springer inte så långt, men det är inte kul att springa när det regnar, då är det bättre med stekande sol, fast det är inte heller så skönt. Somnade i solen idag igen, skolan är för jobbig. Ändå så sluta jag halv ett idag och var hemma till fem över ett. Så det var ju inte länge jag gick idag. Vill ha sommarlooooooooooov!!! Oj vad skönt. Bara två och en halv vecka kvar, två är temavecka *yeey*. Förresten så fick jag museum på temat. Så jag kommer bli en sån där som är expert på historia och går runt alldeles dammig med runda glasögon på nästippen, haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0