Tre.


Tre ankor vid Görväln.

Hej! Kom nyss hem från skolan och sitter och äter mellis. Digistivekex = det bästa som finns. Nästan. Singoalla är också bra :p Har jättemånga läxor nu. Svenska, spanska, engelska, matte, so, blablabla. Ogillar läxor. fast vi har studiedag imorgon :) Ska åke med ellen till Outlet och titta på hennes mobil. Sen ska jag tvinga med henne in på gina för att titta på ett par jeans som jag vill ha.

Idag när vi satt i matsalen och åt dagens ogoda lunch. Så började vi prata om hur man alltid tittade i botten av glaset för att se hur gammal man är. Sanna var tre, Linn var tretton, jag var tjugotre och Ellen var trettitre. Lite läskigt faktiskt.... Och på fredag så är det fredag den trettonde:p Allt går i treor. Eller som min svenskalärare säger. Ett magiskt tal....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0