Yes jag lever! ;p

HEjsan! Hemma nu! Eller kom hem i torsdags men då gick jag ut och sociala med ellen och sen på fredan så vare kalas för mig, stor nu ju'! :D Malin sov över också så var med henne igår och sen åt vi middag där och gick till hemköp :D Idag åkte vi på loppis, men det gick vi igenom på typ tio sek så malin och jesper och deras mammor åkte till täby för att gå på loppis där men jag mamma och anne åkte till nåt ställe och fika efterssom vi inte tyckte att man behövde sitta i en bil i en timme för att komma till en loppis, och för att jag ska trana idag :D:D:D Ska bli apkul att träffa alla kompisarna igen! Men bilder kommer senare från kalaset och Kreta. 

Alltså för alla som inte vet så har jag varit på Kreta i två veckor så därför har jag inte bloggat :) Det var ganska skönt att åka iväg men andra veckan börja man gå och vänta typ, kan vi inte åka hem nu?! x) I byn fanns det typ ingenting så man var ju på hotellet hela tiden, på kvällarna fick jag tvinga med mamma eller pappa att gå och titta på den där showen med mig haha. Tror att dom egentligen bara ville sitta och uggla på hotellrummet x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0