2+2



Nu har jag ätit lunch, ätit två talrikar med glass, chokladsås och strössel och tittat på två avsnitt av gossip girl första säsongen. Huvudet känns lite bättre. Det har snöat ännu mera... Gillas inte. Vid ett tillfälle kom så kom jag åt en knapp när jag tittade och helt plötsligt började dom prata på spanska?! Jag fatta ingenting och trodde att det var nåt fel men det var det inte som tur var.

Har fortfarande inte fått bort pricken i kameran. Igår åkte jag och mamma till expert och köpte tryckluft på burk eller nåt sånt. Man sprutade ut luft så gjorde luften rent för mamma hade hittat lite damm på spegeln i kameran. Men det var inte det heller så jag blir väl tvungen att skicka min lilla kamera på rengöring :( Vem vet hur lång tid det kan ta. Menmen bättre att ha en ren kamera än en smutsig. Har hittat ett par jättefina chinos från hm också. Men vet inte om jag skulle använda såna eller inte, någon som vet om chinos är sköna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0