Benjamin Button



Hej! Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår... Jag och kompisar åkte till Kista efter skolan och såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den var verkligen jättebra och lite annorlunda. Inte som vanliga filmer. Jag hörde någonstans att det hade tagit typ sju år att göra den eller något sånt. Den tycker jag att ni ska gå och se allihopa :p Idag så ska vi fira att mamma blir gammal tant. Hela 40 år! Ojojoj... Gäster kommer vid fem ungefär. Nu ropar mamma att jag måste dammsuga rummet... Det kan vänta lite tucker jag :p Sen ska jag gå ut med bamse också. Imorse när mamma var ute med bamse så hittade hon en mobil. Den var låst men som tur var så hade vi ´någon grej så att man kunde komma in i den ändå. Vi kom på vem det var och ringde våran granne som är kompis med mobilens ägare. Dom skulle typ komma och hämta den eller nåt sen.... :) 

Alltså jag tycker att det här vädret är så konstigt. Ena dagen är det kallt som bara den och det börjar snöa. Nästa är det typ 5 plusgrader och snön töar bort så att det blir alldeles slaskigt och blött. Sen fryser det på igen så att det blir superhalt... Kan det inte bli vår nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0