Discot


Ting ritad för ett tag sen... blev lite sugen på att rita nu efter att jag gått in på kandeedrawings.blogg.se

Hejsan! Igår var det ju då disco på engelska. Det var jättekul. Lite annorlunda mot hur det var i sexan och så. Så nu har jag och linn bestämt att vi måste försöka få discon på träffen också. Alla dansa typ så det blev ju ganska varmt i "danslokalen". Hade ganska ont i fötterna efteråt ändå hade jag haft mina sköna röda keds. Julias kompis Zita hade ballerina. Så jag antar att hon hade mer ont i fötterna. Men det var jätteroligt, synd att det inte var några andra från klassen förutom jag och linn. Linnea och Lovisa skulle tydligen inte dit.... Nu ska jag åka till Ica med mamma och handla godis till ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0