Filmdag

Nikon D80

Hej alla! Idag har det kommit snö! Det är ju mysigt även fast jag längtar till våren så att man slipper gå i en tjock vinterjacka för att inte frysa ihjäl... :) Idag ska jag till ebba och titta på film. Hon och ellen hade varit och hyrt filmer i förrgår eller nåt och så hade dom inte tittat klart på båda. Vet inte vilken film det är, men den är säkert bra (hoppas jag). E kommer om ca tjugo minuter.

Nu har jag fått in bilderna från min kamera i mammas dator. Det skulle ju inte vara lätt heller, men det gick! Jag fick stoppa in minneskortet i min dator och sedan flytta över bilderna, genom datorn, till mammas usb-minne. Som bara tar ungefär 120 kort i taget. Jag hade ca 550 kort på minneskortet... Det tog sin lilla tid om man säger så. Våra datorer är ju inte världens snabbaste heller...

P.S Såg nyaa att jag hade 23 besökare igår!! Första dagen :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0