Gått, gått och gått



Hejsan alla! Jag är typ död i fötterna nu... Imorse frågade Johanna om jag skulle göra nåt idag och då sa jag nej, hon tyckte att några gympisar kunde leka lite, haha. Men sen kunde ingen förutom jag så jag träffade Johanna på stationen och gick med ellen när hon hämtade ut sin DS I. Superhäftig, kamera och allt :p Sen tog jag och Johanna bussen hem till mig, hämtade pengar och gick till handlarn och köpte glass. Årets första Magnum :D Mums! Sen skulle vi gå till Johanna men vi kom bara till Kallhälls Båtklubb typ. Låter inte så långt men det är det... Så jag är lite trött nu, men det var roligt :) Sen kom pappa och hämta mig, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0