Happy Birthday!

Hejhej! Kalastime idag. Lille(store)bror blir ju 11 idag. Har inte gjort så mycket annat idag. Vid tre kom alla som vanliga firare och vid tolv (innan alltså) kom alla hans kompisar (typ) och åkte till Veddesta för att leka med laser (laserdoome).  Han fick heelys, skor med hjul, så gissa vad jag har gjort hela dagen typ, haha :p

Tittade på melodifestivalen igår och kom i säng vid halv tolv, så är lite smått trött nu eftersom vi gick upp vid sju eller nåt... Norge vann ju. Han var väl ganska bra, men vet inte riktigt. Tycker att han sjöng lite falskt ibland faktiskt. Men det kanske bara är mina öron som leker med mig... Jaja, kul för dom iaf :) Vår egna Malena var också bra, på dom höga partierna, på dom låga lät det lite tunt tycker jag, men det är väl också mina öron... Vad mycket ... det blir nu... Haha där kom det igen... Nej nu måste jag skärpa mig!

Pappa sitter och tittar på the best of Wipeout eller nåt sånt. Kanske ska dra mig mot soffan, men det är nog slut nu. Eller dom sa att det slutade nyss så... 

Är lite glad för att jag lyckades koppla ihop min lilla lilla ipod med mitt högtalarsystem, så har lyssnat på bra musik hela kvällen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0