I'm in love with a fairytale

Hejhej! Idag hade jag typ två lektioner, spanska och klassinfo, och sen gick vi till Hummelmora för att leka lekar, eller nåt sånt. Skulle tydligen vara friluftsdagen, man fick göra två saker i typ tre minuter eller nåt sånt och sen stå och titta på. Regna gjorde det också. Men vi fick sluta tidigare och slapp lektioner iaf :) Vi gick runt och sjöng på Norges låt hela dagen, haha. 

När vi stod på stationen och väntade på bussen hem så tar jag och ellen fram våra vattenflaskor. Ellen sprutar ner typ hela stationen, och jag försöker spruta med min vattenflaska, men det funka inte. Det kom bara några droppar som åkte mot ellens håll och linn säger 'hon spruta på dig!' till ellen. Så hon tar sin flaska och sprutar ner hela mig typ. Sen kommer bussen och jag går droppande på den. Kan ju säga att det tog lite tid innan nån satte sig bredvid mig haha :p

När jag kom hem gjorde jag en macka. Åt nyss tårta från igår. Gott var det  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0