IS


Hej! Har inte kunnat blogga förrän nu för mamma har rensat datorn och då "får man absolut inte röra datorn!" :p Vaar ute igår med vänner i kylan. Såklart så var det en isbana och ja, jag ramlade såklart och landade på höften och huvudet. Aj, så nu jag värsta bulan precis vid tinningen. Idag åkte jag och mamma til IKEA. Köpte en förvaringsgrej som jag ska ha i garderoben. Så nu har jag gjort min garderob jättefin. Alltså har jag städat. Wohoo första pris till mig. Vi åt frukost där också. Älskar deras mackor. På Ikea alltså.  Efter det så åkte vi till Lindex. Fick en jättefin jeansjacka att ha i vår/sommar. 
Ska kolla på Miss secret agent nu. Tänkte lägga upp en cool bild men datorn muppar sig så det blir inget... Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0