Ledig



Hello!! Idag har jag varit i skolan (suck). Det var ogod mat idag som vanligt så vi gick hem till Sanna och åt mackor. Då blev man mätt. Hade egentligen svenskaläxa tills idag, meeen eftersom jag hade glömt min hemma så ska jag lämna in den på fredag istället. Bra tycker jag för då kan jag göra min saga bättre imorgon på reflektionsdagen. Vi ska alltså skriva om en gammal saga till modern tid eller skriva en egen. Jag tror att jag har berättat det förut. 

Har fått veta att det inte är någon träning idag på grund av ledarbrist (ja, jag gillar inte att skriva förkortningar, för då ser det ut som att jag har skrivit mindre :p). Så jag är ledig idag. Hade tänkt gå ut och fota eller nåt. Känner för att fota människor. Har kommit på världens bästa tema :p Sen ska man ju bara hitta någon som vill stå framför min kamera, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0