Mys

Halloj! Igår efter middagen åkte vi till Lennströms och badade, det var ganska skönt. Fast det blev kallt efter ett tag så då fikade vi och sen tittade vi på bilder från när alla barnen var små och från mallorcaresan förra året. Åh, om ni ska till Mallorca så åk till Alcudia. Mysigaste stället någonsin! Typ flera mil strand och alldeles vit.... Vill tillbaka... Igår kom ju linnsan hem från Grekland också. Så hon är väl ganska brun, hähä fast hon sa att jag kunde vara brunare. Jo tjena, vi har ju haft jättebra väder här i Sverige (not).... Idag är planerna: Vakna, duscha och sen åka till Lennströms igen för att fira madde ;p 







Några bilder från Mallis 08.
1. Bild från första dagen när jag och malin gick ner till stranden.
2. Påväg upp till Gamla Stan, tredje dagen tror jag.
3. Resturangen vi åt på sista kvällen tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0