Nya bloggen



Hej! Nu har jag gått över från min gamla blogg till denna. Känns skönt. Har haft den gamla i ett år nu och började bli lite trött på den. Ska kanske ta och berätta lite om mig. Jag kan ju börja med bloggnamnet. FotoFia. Jag heter ju inte Fia utan Carro. Namnet kommer från det mamma brukade kalla mig när jag var mindre, FiaLottaLarsson :) Jag gillar ju som sagt att fota och äger en Nikon D80. Jag gillar att fota natur och människor. Eftersom jag vill vara lite anonym så kommer jag inte att visa några bilder på mig eller dom människor jag fotar, så här i bloggen kommer det mest bli naturbilder och bilder på min hund Bamsebus. Jag är 95:a och bor i Järfälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0