Pannkakor och våfflor



Hejsan! Idag har jag bara gått i skolan. Inte så roligt men jag fick veta att vi har studiedag nästa torsdag. Alltså så är det bara en och en halv vecka kvar till påsklovet! Så skönt. Sen har ju vintern kommit tillbaka. Riktigt skumt väder idag. Solen skiner samtidigt som det snöar. Aprilväder sa mormor men det är ju mars nu.... Imorgon är det våffeldagen. Fast vi ska äta pannkakor idag så jag kan nog vinka hejdå till dom där våfflorna som annars skulle ha hamnat i min mage. Men jag gillar pannkakor också så det gör inte så mycket. Nu undrar ni säkert varför jag börja prata om våfflor och pannkakor men det är bara för att jag ska ha nåt att skriva om på bloggen. Se nu blev det ju lite mer text... Men nu ska jag gå och äta dom där pannkakirna jag pratade om här uppe och sen iväg till friståendeträning :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0