Prat



Hej! Har inte kunnat blogga idag, förrän nu. Även fast jag slutade tidigt... Men jag var tvungen att göra svenslaläxan, man ska typ skriva om en gammal saga till modern tid eller skriva en egen. Jag skriver om Rödluvan fast istället för att hennes mormor är sjuk så är det hennes kompis som är det, och hon ska gå dit med tomatsoppa. Vargen heter Roffe Wolf, haha :) Juste jag skulle berätta varför jag inte har kunnat blogga innan. Jag har varit och tagit spruta. Andra Gardasil-sprutan. Den gjorde lite ont, eftersom att det antingen var mer vätska än förra gången eller så tryckte hon in det långsammare... Jaja, det gick bra. Lite öm bara. 

Har bara två dagar kvar i skolan nu innan sportlovet. Eller det är egentligen tre dagar men vi har reflektionsdag på torsdag så då ska jag vara hemma hos e och jobba med henne. Haha vi ska titta på engelsk film utan text som engelska, skönt :p 

Idag på träningen så hade vi fristående. Och i fristående så måste man göra kullebyttor på hårt gympasalsgolv. = aj :( Så nu har jag ett jättestort blåmärke på svansskotan. Man borde lägga ut massor med småmattor eller nåt sånt. Eller så får jag ta med mig en grytlapp och stoppa innanför byxorna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0