Shoppat!

Hejhej! Malin ville åka till centrum med mig så nu har jag kommit hem därifrån... Eller jag kom hem vid halv två ungefär, åt lunch och gick ut med Bamse. Köpte inte så mycket, två linnen och en glittereyeliner. Solglasögonen var slut :( Fanns bara ett par med spegelglas kvar och det var inte samma modell, så jag får flörta lite med mamma och fråga om hon kan kolla efter dom på fredag. Hoppas hoppas. Senare ska jag till farmor och bara ta det lugnt, tar såklart med kameran också. Tänkte faktiskt ladda in bilderna i datorn men min knäppa dator ville inte göra så som jag ville. Så det får vara, men det skulle vara bra om den var tömd tills på fredag, ska nämligen fota med två kompisar då kanske, tror att det blir av iaf.


Dos långa linnen från Gina, 99 kr/st
Glittereyeliner från Lindex, 49 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0