Shopping


Bild från i somras...

Hej! Hemma nu. Hade ju halv studiedag idag så innan lunch åkte jag, Linn och Sanna till centrum för att äta lunch och titta i affärer. Dom stod och delade ut 20%-lappar utanför hm, så där blev det en jättefin tröja. Sen gick vi till gina och jag hittade ett par jättefina jeans shorts. Lite trasig och inte så tajta, meeeen dom kostade 349.... Lite mycket för ett par shorts tyckte mamma men jag köpte dom ändå, annars får jag väl lämna tillbaka dom, men jag tror att dom kommer att ta slut ganska fort faktiskt... Jaja, får se hur det blir, fina var dom iaf. Linn köpte likadana :) 

På slöjden idag så gjöt Hanne och jag stjärnor. Lite ojämna och sneda sådär men, jaja :p Nej nu ska jag gå och fota shortsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0