Smutsig kamera

Hallojsan!

Seg dag idag känns det som... Är tävling sen, lite surt att dom inte har lagt upp startlistan... Ska ju bort sen så det skulle ju vara bra att veta ungefär när man blir klar och sen så vet jag inte vad jag ska simma, hoppsan. Annars så läser jag i taket lyser stjärnorna. Lite seg kanske som läser den nu men jag tyckte filmen var så bra. Fick den av mamma för några dagar sen. Snart slut buhu... Hoppas att ni gillade inlägget under. Skrev ju också då att jag har fått nåt flus i kameran så när man tar bilder mot blå himmel. Det blir en stor svart plupp, så nu är några bilder förstörda men det går nog att fia i photoshop. Men lite tråkigt att det inte funkar på en gång, vet inte vart det sitter heller. Har putsat på objektivet, och filtret. Nånn annanstans tror jag inte att det har kunnat komma in, men kanske får skicka den på rengöring eller nåt sånt. Har för mig att jag hade en sån gratis... Ska testa att ta av objektivet och se om det sitter där också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0