Studiedag

Hej! Förlåt för den usla uppdateringen dom senaste dagarna. Vet inte riktigt när jag skrev senast men i tisdags var det iaf VÅGA-fest på Träffen. Vår klass vann modtävlingen så igår fick vi godis på SOn och matten. Idag har jag haft studiedag. Jag, linn, ellen och emi åkte till centrum och köpte glass. Sen skulle ellen på gitarr och vi åkte till viksjö, träffa linnea på ica och åkte sen till stationen igen. Där träffade vi ellen som skulle hem för att sedan åka till fotboll. Jag, linn och emi åkte till kallhäll och gjorde ingenting. Sen skulle vi hem och tog fel buss, eller rätt buss som gick åt fel håll så vi hamnade vid McDonalds i Stäket. Så vi bytte buss och åkte hem. Sen lärde jag lillebror att cykla. Vi lekte att han var Darth Vader och styrde ett rymdskepp. Det gick jättebra :) Nu sitter jag här ute i solen med mammas fleecetröja på verandan och lillebror leker med svärd eller nåt. En ganska bra dag alltså tycker jag. Nu ska jag kolla lite bloggar och gosa med Bamse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0