Tandläkare



Hej! Nyss hemma från tandläkaren. Hon tyckte att jag hade jättefina tänder och sen så penslade hon flor på tänderna. Så nu får jag inte äta på en timme... Fast det är typ bara en kvart kvar. Det är några som har kommenterat armbanden och bara skrivit typ "Fina =)" jag vet inte om dom är med i tävlingen eller inte eftersom dom inte har skrivit något mer. Kom ihåg att skriva vilket armband du vill vinna också :)

Idag på gympan så fick jag jätteont i foten. Har ju inga gympaskor, så nu har jag klagat för mamma så vi ska kolla efter "böjbara" gympaskor. Som gymnaster har och jag är ju gymnast så det passar väl bra :p Isåfall så ska jag ha dom på både gympan i skolan och andra gympan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0