Tredje skoldan

Hallå, hejsan! Idag var det alltså tredje skoldagen... Börja nio och sluta två, så det var rätt bra :) Sen så har det blivit så att det är väldigt bra för mig på tisdagar :D Börjar med schemat imorn och ska alltås börja tjugo i elva varje tisdag! :D Glaaaad!! Idag gjorde vi typ målsättningar (?) och sen visade vi runt sexorna på skolan... -.- Det var inte skoj. Ogod mat också. Efter skolan åkte jag och linn till centrum och kolla skor.... Åh, vill ha dina skor zigge! Men dom fanns inte där... :( Men jag hade ändå inga pengar... Men nu ska jag sluta babbla på här, det här ska ju faktiskt föreställa en fotoblogg, typ. Men jag har inga bilder nu så det går inte. Så, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0