Uppdatering

Hej! Förlåt så mycket för jättedålig uppdatering, men jag har faktiskt en ursäkt. Igår var jag med malin på göta lejon och såg på high school musical. Den var väldigt bra faktiskt. Allt var på svenska, men dom hade ändrat lite i låtordningen och lagt in några egna. Sen i slutet så sjöng dom lite från alla låtar på engelska. Vi köpte wildcats tröjor också, haha :p Vi tog i storlek L, men den var som en XS/S. Det stod en liten flicka bredvid oss i kön på typ 6 år och hennes mamma köpte en medium till henne. Så det var väldigt små storlekar. 

Idag så firade vi lillebror som fyllde fem år. Han fick säkert massor av presenter men jag har ingen koll på det där. Jag vet att han fick en riddarbok av mormor iaf. Så nu är det fullt med ballonger i hela huset. 

Imorgon är det skola också, inte bra tycker jag. Det har varit så skönt med lov hela veckan. Jag har faktiskt gjort någonting varje dag. Förutom i måndags, då tränade jag bara... Jag trodde att det skulle bli som förra året, att jag bara skulle sitta hemma och uggla hela lovet. Skönt att det inte blev så.

Det här ett sånt där sällsynt inlägg utan bilder, men jag orkar inte sitta och vänta på att den ska ladda upp... Sen så orkar jag inte heller sitta och leta efter nån bild att ladda upp, så då blir det såhär. Hoppas att det inte gör nåt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0