Vår? Nehej

Nikon D80

Hej! Idag kommer inlägget lite senare eftersom jag har gjort läxorna. Jag är nästan helt klar nu. Har bara lite engelska kvar. Eller ungefär halva kvar... Idag så har tydligen lillebror blivit sjuk. Så nu är det bara jag som är frisk. Av fem personer... Hm, hoppas att jag klarar mig. Fast det var ju jag som startade hela, hehe... Iaf så när jag kom hem och satte mig vid köksbordet för att göra läxorna, så kommer mamma med glass. Det var gott! Tack mamma. 

Idag när jag gick hem från bussen så började det snöa. Ska det bli vinter igen? Jag som trodde att det började bli vår, eller trodde och trodde, jag hoppades att det skulle börja bli vår. Menmmen det är ganska mysigt med snö också. Bara att man fryser... Imorgon är det fredag. Då ska jag nog åka med linn och ellen till centrum. Dom har tydligen rea på hm. Kanske hittar något fint. Nu ska jag stryka min tröja. Alltså jag har gjort ett tryck som jag ska stryka på, men först så ska jag äta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0