2+1



Hej! Reflektionsdag idag. Fast vi var tvungna att komma på morgonen och titta på film. Zozo hette den, den var väl sådär. Men nu fattar man ju mer hur det är att komma till Sverige helt ensam och inte kunna språket eller nånting. Sen åkte jag och the girls till McDonald´s. Tjockisjag tog en Big Mac meny, haha. Det var gott. Sen gick vi till Waynes Coffe för att plugga, jag och ellen delade på en Cappucino (stavning?), det var inte så gott. Vi hade i typ fem påsar råsocker, blev inte så mycket godare för det.... Sen gick vi till Skopunkten. Köpte ett par Converse kopior. Väldigt små i storlekarna, jag som är en 37a fick ta en storlek större... Åh, kan tänka mig dom smutsiga till en klänning en varm sommardag. 

Förresten så har Språkresor broschyren kommit. Vill åka till Malta i tre veckor, tänk vad kul man kan ha. Jag har märkt att jag är väldigt bra på att föreställa mig saker... Sen är det ju en annan sak om det verkligen inträffar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0