I'm talking to you...



Hejhej! Jag har haft fullt upp dom här dagarna, först hos farmor ons-tors sen middag hela familjen på torsdag kväll. Hem, sova och gå upp och träna på fredagsmorgonen. Sen hem med linnea och felicia och sminka och fota. Fredag kväll påskmiddag hemma hos Lennströms, och idag vid två åka och heja på Jesper på Graninge, eller Järfälla vallen som det tydligen heter nu. Mamma hade förresten hittat solglasögonen jag ville ha i Kista men dom satt snett så vi ska lämna tillbaka dom. Istället får/lånar jag pappas gamla Ray-Ban modell Cats. Super. Mycket skönare och sitter rakt, plus för det. Annars så sitter jag och mumsar på mitt påskägg nu. Eller jag mumsara på godiset i påskägget, inte så gott med papper kanske :p Bilder från i fredags kommer senare. Tror inte att jag kommer att visa så många. Men några kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0