Pizzeria



Hallojsan! Är hemma nu, eller har varit det i en timme eller så. Vid halv fyra började friståendeträning och träna lite. Sen gick vi till pizzerian bredvid Ica och åt där. Vi tog upp hela ena långsidan haha. Jag och Annie delade på en vesuvio. Det var tur tror jag, skulle aldrig ha orkat en hel. Fast sen åt jag upp Majas pommes frites också haha. Det var gott, nästa gång tror jag att jag ska ta en kebabtallrik. Sen tog vi klubbor alla tog en varsin förutom jag och Johanna, hon tog fyra och jag två... Sen gick vi ut och hjulade och stod på händer på gräsmattan framför skolan. Haha roligt var det. Sen blev jag kär i Camillas solglasögon så jag härmapar henne, så jag vill åka till centrum imorgon men ingen vill/kan åka dit med mig och jag är inte en ensamvarg om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0