rubrik?

Hellojsan! Har nyss vart ute med mamma och bamse. Sitter och lyssnar på Regina Spektor, tycker att hon bli bättre och bättre för varje dag som går :) Har vart ute och åkt moppe också, jättekul ju! Varför har ingen berättat det för mig? Tyvärr så ska den tillbaka ikväll :( Dom byter olja i pappas mc så det är därför vi har den. Nu är det bara två dar kvar till HP och Halvblodsprinsen yääj! Den verkar vara väldigt bra gjord så det är ju bra.  Fast jag har ingen aning om när den går eller vad den kostar... Oops! Men ska kolla om pappas biljett funkar på SF så om jag har tur gör den det och då blir jag glad ;p Hade tänkt redigera lite bilder på lillebror men orkar inte starta andra datorn.... Har typ inga bilder på den här :( Mammas dator men det är den som är på hela tiden och jag är lite lat. Nu regnar det och solen skiner som bara den.... Har himlen svårt att bestämma sig eller? Hähä... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0