Studiedag


Vårt hotell i Alcudia, Spanien i somras. Längtar till våren nu...

Hej! Har studiedag idag. Ska åka med ellen till outlet och centrum för att titta på mobil. Så läxorna får vänta lite :p Sitter och tittar på bloggar med MTV på. Man kan ju tycka att om man har studiedag så ska man sova länge. Nej, det går inte i det här huset. Var tvungen att låsa efter min kära bror när han gick till skolan. Han har tydligen studiedag imorgon istället. Det är lite surt att jag inte heller har det för idag skulle vi egentligen ha slutat halv två... Menmen det är bättre än ingenting. Ska nog ta och klä på mig snart och gå ut och fota lite. Har lärt mig kamerans manuella inställningar nu. Mycket roligare att fota i manuellt läge ju :p Önskar mig ett nytt objektiv. Och ett stativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0