Hemma

Åååh vad sugen jag är på chokladpudding, mums!


Hejsan! Då är man hemma idag då... Har *piiiip*ont i huvudet, känns som att det ska sprängas eller nåt. Sen har jag lite ont i ryggen också, det liksom hugger till. Har ätit upp lillebrors kompis godispåse så nu känns det lite bättre. Hade tänkt uppdatera här lite oftare idag då. Har legat i sängen hela dagen. 

Skulle ha köpt Keds igår men mamma hade inga pengar så det blev inte så, får vänta tills på onsdag istället. Men nu har det ju kommit snö igen, bajs på det. Det kändes ju verkligen som att våren skulle komma nu, men nej. Så blev det inte. Alla sa iofs att det skulle snöa men jag ville inte tro på det. Det är ju ändå mars så vintern borde ju vara slut nu tycker man. Eller iaf jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0